lördag 26 december 2009

Garn

Det blev inte så mycket nytt garn i julklapp, fick sockgarn och Diva från Marks & Kattens.
Vad gör man med sådant garn? Haha jag har ingen aning faktiskt. ^^



Jag fick även lite begagnat garn (från tidigt 90-tal tror jag). Det mesta kan nog inte användas eller så är det för fult. -.-
Garnet nedan är en enda stor tova, huhu.



Men det här funkar nog alldeles ypperligt att sticka/virka med:



Hittade en etikett också, antagligen till det röda eller lila garnet.




Det här garnet var jättepoppis på mammas tid, "alla" stickade tröjor i det här garnet påstod hon^^:



Garnet är dock bara trassel så det blir nog inget med det här garnet.
Fick lite mönster från min farmor också.

1 kommentar:

  1. Diva garnet brukar jag göra finhalsdukar av..inte så skojigt att sticka med men det blir finat ,särskilt till jeans! kram=)

    SvaraRadera